We willen nog niet naar huis

6 augustus 2016 - Windhoek, Namibië

Het einde van de vakantie is aangekomen.. Vandaag was ons laatste dagje in dit fantastische land en morgen hebben we een reis van 31 uur voor de boeg. Toch hebben we de laatste 2 dagen nog prima besteed en gaan we met een voldaan gevoel naar huis. Gister zijn we nog naar een cheeta park gegaan en hebben we een drive gedaan en op nog geen 2 meter van cheeta's stilgestaan! We hebben daardoor weer prachtige plaatjes kunnen schieten en deze beesten van het lijstje kunnen afstrepen!

Vandaag hebben we nog van het laatste zonnetje genoten en de vakantie rustig geëvalueerd. We zijn het erover eens dat Zuid-Afrika en Namibië heel erg van elkaar verschillen en daar waren we ook heel blij mee. Ook vonden Pieter en ik allebei het kajakken tussen de robben het gaafst van de vakantie en papa en mama konden hier ook wel mee instemmen. Ook het kamperen in de bush bush staat boven aan het lijstje! Het eten was hier trouwens ook absoluut niet verkeerd (:

Morgen vertrekken we rond 10 uur naar het vliegveld om vervolgens om 2 uur onze eerste vlucht te hebben naar Johannesburg. Hier stappen we dan vervolgens weer over naar Londen en vanaf daar vliegen we door naar Amsterdam waar we dan maandag rond 3 uur zullen landen om hopelijk rond 5 uur weer thuis neer te kunnen ploffen!

1. Oma:
    6 augustus 2016
    ik zal je verslagen missen maar zal toch blij zijn dat je weer thuis bent
  2. Trudy:
    6 augustus 2016
    Ik heb genoten van jullie prachtige verhalen, het zal een hele overgang zijn om in ons keurige landje terug te zijn.Een voorspoedige terugreis en geniet van jullie gezellghuis en tuin.liefs. Trudy
  3. Rogier:
    7 augustus 2016
    Jammer dat jullie vakantie er al weer opzit, het was heel leuk je reisverslagen te lezen. Goede terugreis!