Nog 2 dagen!!

17 juli 2016

Nog 2 dagen en dan is het zo ver, onze vakantie naar Namibië! Dinsdag vertrekken we in de middag naar Schiphol waar we vervolgens op het vliegtuig stappen naar Londen, om daar over te stappen op een vlucht naar Johannesburg, om daar weer over te stappen op een vlucht naar de eindbestemming, namelijk Windhoek.

Eenmaal geland in Windhoek kan ons avontuur beginnen. We hebben al wilde plannen voor heel de vakantie met veel variatie erin. De avonturen zullen verschillen van kajakken tussen de robben tot het Etosha dierenpark verkennen tot sandboarden in de woestijn!

Om dit avontuur te kunnen starten zijn er natuurlijk de juiste voorbereidingen nodig! Omdat het in Namibië winter is, is het erg wisselvallig weer. We verwachten toch wel lekker weer van ongeveer 20 graden of meer overdag maar we hebben al gelezen dat het 's nachts redelijk af kan koelen. Dit houdt dus in dat we erg gevarieerd moeten inpakken en zowel winter- als zomerkleren mee moeten nemen. Emmelie weet dan ook uit ervaring, namelijk door twee jaar geleden, dat het verstandig is om een jasje mee te nemen en deze dus niet te vergeten..

1. Geraldine:
    19 juli 2016
    We zijn er helemaal klaar voor, koffers gepakt, föhn is net stuk gegaan, who cares, op safari heb ik die vast niet nodig. Nog even genieten van de Nederlandse zon.