Coole omgeving en nieuwe ontdekkingen

23 juli 2016 - Fish River Canyon, Namibië

Vandaag zijn we zoals elke andere dag weer heerlijk vroeg opgestaan en weer na een goed ontbijt op pad gegaan. We hebben ons doel vandaag gezet op het bekijken van de Fish river canyon. Dit hebben we dan ook zeker gedaan en na half uur heen en weer geschud geworden in de auto hebben, kwamen we hier aan. Onderweg hebben we weer wat dieren gespot, namelijk struisvogels, impala's en als nieuw dier zebra's! Dit keer hadden we beide camera's mee en een verrekijker dus we hebben alle beesten goed kunnen bekijken.

Eenmaal aangekomen bij de canyon werd het rijden steeds pittiger en hoe verder we kwamen hoe meer mama stenen moest ontwijken en hoe moeilijker de weg werd. Toch hadden we het "view point" bereikt en hadden we een prachtig uitzicht. Na verschillende uitkijkpunten bereikt te hebben en heerlijk genoten te hebben van de uitzichten gingen we weer terug naar de lodge.

Bij de lodge hebben we van het zonnetje genoten (zonder wind was het ongeveer 20 graden dus goed genoeg) en hebben papa, Pieter en ik nog een stuk gelopen langs de weg en hebben we een bot gevonden en een schildpad zonder pad erin.

Morgen gaan we door naar Aus en daar hopen we betere wifi te hebben en zullen we weer foto's plaatsten!