The wild wild west

24 juli 2016 - Aus, Namibië

Voor papa is dit een prima vakantie, hij kan namelijk elke dag uitslapen en wel tot half 7. Ook vandaag waren we weer vroeg uit de veren en dus ook weer vroeg op pad. Na heen en weer geschud te worden op de grindwegen kwamen we eindelijk op een normale weg en ging de rit lekker snel. Onderweg hebben we de nodige dieren gespot en daardoor zaten we zoals gewoonlijk met ons neus tegen het raam gedrukt en verveelden we ons geen moment.

Eenmaal aangekomen in Aus zijn we verder doorgereden en naar de plek gegaan waar er een kans was om wilde paarden te spotten. Al snel zagen we wat paarden en na een tijd gewacht te hebben kwamen ze steeds dichterbij (we stonden bij een waterplaats dus best wel de perfecte plek). Verder hebben we daar ook nog uit het niets een impala gezien en vervolgens kwamen er nog twee grote Afrikaanse antilopen aan. Deze deden er helemaal lang over om bij de waterplaats aan te komen omdat ze bang waren voor de paarden en daar met een grote boog omheen liepen. Dit zag er echter zeer geinig uit dus we vonden het geen probleem om te blijven kijken.

Uiteindelijk zijn we ook nog wezen hiken en hebben we een prachtig uitzicht gehad op de berg. Het kosten wel wat moeite om de berg op te komen maar het was het zeker waard! Pieter en ik waren weer een lekker groot contrast aangezien Pieter dik ingepakt, met capuchon op, het nog koud had tijdens het klimmen en ik vrolijk in mn hemdje liep.

Morgen gaan we door naar de sossusvlei maar aangezien dit redelijk bij de woestijn is weten we niet hoe het zit met de wifi. Helaas kunnen we daardoor niet garanderen dat er morgen een nieuw blog opstaat, maar we gaan zeker ons best doen. Ook zullen de foto's nog komen en vandaag komen er ook nog wat op!

Liefs!

1. Trudy:
    24 juli 2016
    Wat een mooie verhalen.Wij vervelen ons ook geen moment. Zojuist bij Loetje een eenvoudige maaltijd omdat Gerrit en Wim nog terug moeten naar Groningen.Vandaag op de fiets er op uit, Wim op de fiets van Emmelie en Gerrit op de fiets vanGerraldien de fiets met stang lukte niet vanwege de versleten heup van Gerrit. Dus allemaal oude mensen op de fiets. Complimenten over jullie huis en de bedden.. Heb een goede reis en genieten maar,,,liefs. Trudy
    W